Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ 1- DOLLHOUSE 1



Αρχικά πρέπει να πω πως κάθε κοριτσάκι ονειρεύεται ένα κουκλόσπιτο, στην πορεία ανακάλυψα πως και κάθε αγοράκι το ίδιο ονειρεύεται, όπως ο μικρός γιός μου.
Τελικά πρέπει να είναι στην φύση του ανθρώπου να  θέλει να αποκτήσει ένα σπίτι.
Θυμάμαι πως μικρή έφτιαξα σπίτι με χαρτόκουτο  απο ένα πλυντήριο και έμπαινα μέσα.Ήταν τέλειο!!
Θα το φτιάξω κάποια στιγμή πάλι μαζί με τα παιδιά μου.
Τώρα όμως θα ανακυκλώσω ένα ξύλινο κουτί απο βάφτιση και θα φτιάξω ένα κουκλόσπιτο.
Το κουτί είχε μείνει απο την βάφτιση του γιού μου και επειδή έπαιξαν πολύ μαζί του το διέλυσαν.
Δεν το πέταξα όμως ήρθε η ώρα να το αξιοποιήσω.




Κάρφωσα με μικρά καρφάκια και κόλλησα την μπροστινή πλευρά με ξυλόκολλα


Έκοψα την μπροστινή πόρτα με τα ωραία εργαλεία του αντρούλη μου και την βοήθειά του φυσικά!



Τοποθέτησα ένα μεντεσέ στην πόρτα για να ανοιγοκλείνει



Στην πίσω πλευρά τοποθέτησα 3 μεγάλους μεντεσέδες για να ανοιγοκλείνει



Λόγω του σχήματος της μπροστινής πλευράς  (μανιτάρι) ήταν αδύνατο να βάλω μεντεσέδες γιαυτό έφτιαξα την πίσω πλευρά



Τώρα πρέπει να κάνω τον όροφο και τις σκάλες.
Στην επόμενη ανάρτηση θα σας έχω λεπτομέρειες.
Καλημέρα σε όλους!!!!!

1 σχόλιο: