Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

ΚΟΥΚΛΑ TILDA - DOLL TILDA


Υπάρχουν πολλές κούκλες αυτή η κούκλα όμως προέρχεται απο την Φιλανδία ή την Σουηδία δεν ξέρω ακριβώς .


Μου άρεσε πάρα πολύ και ίσως γιατί μου θύμισε  τις δικές μας Αρχαίες Ελληνικές κούκλες.



Ετσι αποφάσισα να φτιάξω μία.



Πήρα ένα βαμβακερό  ύφασμα σε χρώμα μπέζ .Έφτιαξα ένα πατρόν και έραψα τα βασικά μέρη της κούκλας.
Πρέπει να πώ πως επειδή είναι πολύ λεπτά τα μέρη της κούλας είναι δύσκολο να τα γυρίσεις και να τα γεμίσεις.


Έραψα τις ενώσεις στο χέρι καθώς και όλες τις λεπτομέρειες.


Τα μαλλιά, τα παπούτσια, το φόρεμα και φυσικά τα μικρά τριανταφυλλάκια.


Είναι μία κούκλα στην κυριολεξία χειροποίητη γιαυτό και η τιμή της κυμαίνεται στις 30 λίρες.



Η μικρή μου Αγγελίνα ξετρελάθηκε όταν την τελείωσα


και εγώ φυσικά .



 Διακοσμεί όμορφα ένα δωμάτιο δίνοντάς του ζωή.


Δε νομίζετε;




Αν κάποιος θέλει να παραγγείλει  Tilda μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο email μου μπαίνοντας στο προφίλ μου.

2 σχόλια: