Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΔΥΟ ΒΡΑΒΕΙΑ - TWO AWARDS


ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ.......
Γειά σας φίλοι μου,
αυτές τις μέρες όπως όλοι έχετε διαπιστώσει δίνετε μια μεγάλη ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ανάμεσα στα δύο μεγάλα κόμματα και σε κάτι μαριονέτες που τους ακολουθούν.Οφείλω να πώ πως αυτό μου έχει μαυρίσει την ψυχή και η διάθεσή μου για κατασκευές έχει πέσει πολύ! Ανησυχώ για το μέλλον του τόπου, των παιδιών μας, των γονιών μας που ειναι γέροι και το δικό μας που θα γεράσουμε και εμείς αργά ή γρήγορα και θα έχουμε ποιός ξέρει ποια τύχη!
Αισθάνομαι ότι πρέπει να παλέψω σε μια μάχη που είναι άνιση! Αλλά δεν θα τους περάσει!!!
Θα ευχηθώ επίσης όπως οι περισσότεροι, να αλλάξουν τα πράγματα και να πάνε όλα καλά!

και όπως έλεγαν και οι Αρχαίοι μας σοφοί πρόγονοι

ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ
εκτός από την θεά Αθηνά, κούνα και τα χέρια σου, δηλαδή, δε φτάνει να επικαλείσαι βοήθεια απο τα θεία ή την τύχη, αλλά οφείλεις να καταβάλεις και τις απαιτούμενες προσπάθειες.

Ενα πράγμα που με χαροποίησε αυτές τις μέρες ειναι το εξής: 
Έλαβα αυτό το διάστημα απο δύο φίλες 2 βραβεία 

ενα απο την γλυκιά EVA


και ένα απο το έξυπνο Καρπαθάκι


η προυπόθεση είναι να γράψω 7 αλήθειες για μένα και να το δώσω σε 7 μπλοκοφίλες, επειδή απο ότι είδα το έχουν πάρει οι περισσότερες το χαρίζω με όλη μου την αγάπη σε όποια φίλη δεν το έχει πάρει και μπορεί να είναι  καινούργια στο χώρο, με την προυπόθεση να αφήσει ένα σχόλιο που να αναφέρει το blog της   !
Λοιπόν...

1. Μου αρέσει να κάνω δώρα
2. Αγαπώ πολύ τα 3 παιδάκια μου και τον σύζυγό μου και όλα τα παιδιά του κόσμου
3. θέλω να έχω άπειρο χρόνο για κατασκευές και ζωγραφική (πράγμα αδύνατο)
4. Μισώ τις μεγαλουπόλεις, μου αρέσουν τα χωριά και η ζωή εκεί (ελπίζω να αποκεντρωθώ σύντομα)
5. Λατρεύω τα φυτά και φοβάμαι τους σκύλους  (μη με μισήσεται)
6. Θέλω το εργαστήρι του Αη Βασίληηηηη
7. Αγαπώ τη θάλασσα , το ψάρεμα με πετονιά και το ποδήλατο (ξενoιασιά!!)

θα μπορούσα να γράφω μέχρι το πρωί αλλά πάλι με πήρε η ώρα!


Μερικές φωτογραφίες απο τον ΑΚΡΟΚΟΡΙΝΘΟ βράχο με το κάστρο










Εύχομαι καλή εβδομάδα σε όλους
και ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ στα κεφάλια που μας κυβερνάνε!!



9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία, φιλενάδα, πολύ βραβείο κυκλοφορεί τον τελευταίο καιρό, συμφωνείς;
    Όσο για την ευχή σου για "Καλά μυαλά"... δεν τα βλέπω!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη σου χαλούν την διάθεση οι τζογαδόροι της πολιτικής. Αυτοί παιχνίδια παίζουν για μεγάλους.,,, Θέλω να είμαι αισιόδοξη ότι στο τέλος όλα θα πάνε καλά. Να είσαι καλά, να παίρνεις βραβεία και να χαίρεσαι τη ζωή με αυτούς που αγαπάς!! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο!!πάντα τέτοια!!τι όμορφη που είναι η πατρίδα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα να πάνε καλά !!!!και παντα να πέρνεις βραβεία !!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..Αυτή την στιγμή έχω ψιλοβουρκώσει Ελένη, κι αυτό γιατί έχω και εγώ τις δικές σου ανησυχίες, για το τι μέλλει γενέσθαι με τις ζωές μας και την Πατρίδα μας!
    Τουλάχιστον ..μέσα σε όλη αυτή την αναμπουμπούλα ..να ξαναβρούμε τον εαυτό μας και την ελληνική μας ταυτότητα που χάσαμε στην πορεία..
    Να δώσουμε περισσότερη αγάπη στον συνάνθρωπο μας έμπρακτα και όχι θεωρητικά!

    ..Συγχαρητήρια για τα βραβεία που δέχτηκες και εύχομαι να αποκτήσεις κι άλλα! (Που θα αποκτήσεις! Δεν το συζητώ!)
    Πάντα τέτοια!
    Να είσαι καλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΗ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ, ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΕΙΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!
    ΧΑΡΙΤΙΝΗ
    ΤΟ BLOG ΜΟΥ:http://angelinart.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα βραβειάκια τα αξίζεις και με το παραπάνω...Πάντα τέτοια!Χαίρομαι που έμαθα κι άλλα πραγματάκια για σένα...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως το μυαλό μου σταματάει να σκέφτεται εσκεμένα. Προσπαθώ να φανταστώ τους προγόνους μας σε πολέμους, κατοχή και λέω πως αν σταματούσαν να ελπίζουν και να παλεύουν δεν θα είμασταν εδώ.... να δίνουμε τις δικές μας μάχες...
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!! Σου έχω κι εγώ άλλο ένα, έλα από το blogακι μου!!! Τι όμορφες οι φωτογραφίες σου!!! Ο άντρας μου θα τρελαθεί!!! Κάπου εκεί στο βάθος μπορεί να είναι και το χωριό του που υπεραγαπά αλλά δυστηχώς βλέπει σπάνια. Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή