Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

TILDA ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ - TILDA DOLL AND BEAR


Γειά σου blogoγειτονιά,
 παρόλο που είναι καλοκαίρι εμείς ακόμη είμαστε εδώ στην καυτή μεγαλούπολη!
Είχαμε κάτι αγώνες για να πάρουμε ζώνη στο taekwondo!..όχι εγώ καλέ !! η μις Αγγελικούλα!
έχει φτάσει στην κόκκινη! κάνει παράλληλα και κάτι Αγγλικούλια για να περάσει μια τάξη!
Καλώς εχόντων των πραγμάτων φεύγουμε σύντομα!
Μέχρι τότε τα χεράκια μας φτιάχνουν μερικά πραγματάκια!Είχα πάρει τελευταία μια ραπτομηχανή απο το lidl περίπου 80e και πρέπει να πω πως είναι πολύ καλή έχει τις ίδιες και περισσότερες βελονιές με μια singer 400e που έχω!
Σήμερα θα σας δείξω μια νέα Tilda με το αρκουδάκι της!


Υλικά

ύφασμα σε μπεζ (σώμα)
υφασμα σε εμπριμέ(φόρεμα)
ύφασμα λευκό (παντελόνι και φούστα)
δαντελίτσα
κορδελίτσα κόκκινη και κίτρινη καρό
νήμα βαμβακερό(μαλλιά)
ύφασμα μπεζ γυαλιστερό (αρκουδάκι)
γέμιση μαξιλαριών
λίγο λάστιχο

Οδηγίες

Βγάζετε τα πατρόν


σε χαρτί χωρίς περιθώρια

 παντελόνι


 αρκουδάκι μικρό ή μεγάλο


Ενώνουμε με μικρή βελονιά τα δύο υφάσματα


και σχηματίζουμε το πατρόν


γαζώνουμε όλα τα κομμάτια αφήνοντας ανοίγματα


για να μπορούμε να τα γεμίσουμε.


με μια βελόνα ενώνουμε όλα τα κομμάτια με κρυφές βελονιές


έτσι έχουμε ολοκληρώσει το μοντέλο!


 Αρχίζουμε να το ντύνουμε, με ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι


που σουρώνουμε λίγο πιο κάτω απο την μέση κάνουμε την φούστα.


Τοποθετούμε καρφίτσες στο κεφάλι για να κάνουμε τα μαλάκια


Αφού τα στηρίξουμε με την ίδια κλωστή


δένουμε κορδελίτσες στα σημεία που θέλουμε, βάζουμε ματάκια και ρουζ.


Φτιάχνουμε ένα παντελόνι με λάστιχο στην μέση


 και κάνουμε την ίδια διαδικασία με το αρκουδάκι.


Το γαζώνουμε
 το γεμίζουμε
 και έτοιμο!!


η Tilda κρατάει στην αγκαλιά της το αρκουδάκι της αλλά


 και το σκυλάκι που της έφτιαξε η Αγγελικούλα


τα αυτάκια και η μύτη είναι απο τσόχα


Καλή διασκέδαση!!!

15 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΟΥΚΛΑ ΑΥΤΗ Η TILDA!!!!!
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο καλοκαιρι γλυκια μου ..υπεροχη ειναι...δεν τολμω να δοκιμασω...δεν τα παω καλα με την ...βελονα....μπραβο και στη μικρη σου!χρυσοχερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η Τilda σου και με κατατοπιστικές οδηγίες.
    Να περάσεις καλά , με πολλές βουτιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ τι υπεροχη κουκλα.....!!!!πολλα πολλα συγχαρητηρια.....ευχαριστω προσωπικα γιατι θελω να κανω ενα δωρο στην ανιψια μου οποτε ειναι οτι καλυτερο μια χειροποιητη κουκλα.....καλο υπολοιπο καλοκαιρι σου ευχομαι καλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική η κούκλα!
    Θα μου φανούν χρήσιμες οι οδηγίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις αγαπώ πολύ και η δική σου Tilda έγινε φανταστική! Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που έφτιαξες τα μαλλιά της!
    Μπράβο!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η κούκλα με το αρκουδάκι της!!!!!Πολύ πολύ ωραίες και οι οδηγίες σου!!Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για τις οδηγίες.... Έγινε πανέμορφη η Τίλντα, όπως και το αρκουδάκι της!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΑΛΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη το κάνεις να δείχνει τόσο εύκολη υπόθεσή, ακόμα και σε έναν ανίδεο της ραπτικής!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗΗΗΗΗΗ!!!
    Ενθουσιάστηκα.
    Φιλάκια δροσερά, αν κι εδω καιγόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ συγχαρητήρια σου έχω ξαναγράψει ότι ζηλεύω όλα όσα κάνεις!!! Είσαι απίστευτη.Είναι υπέροχα όσο για το σκυλάκι της Αγγελικούλας (απλά φανταστικό)το μήλα κάτω από τη μηλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η κουκλίτσα και εξαιρετικές οι λεπτομερείς οδηγίες βήμα-βήμα!!! Αυτο τον καιρό ψάχνω πατρόν για πάνινη κούκλα, εύκολη γιατί είμαι αρχάρια και θέλω η πρώτη μου προσπάθεια να είναι επιτυχής... η ανάρτησή σου ήτανε η απάντηση στις προσδοκίες μου!!!
    Ανυπομονώ να ξεκινήσω τη δημιουργία και σε ευχαριστώ για το πατρόν, τις φωτογραφίες και τις επεξηγήσεις! Αν τα καταφέρω...θα δείς το έργο μου στις χρυσομέλισσες (xrysomelisses.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή