Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΥΚΛΕΣ ΑΠΟ ΠΗΛΟ - CLAY DOLLS


Καλημέρα blogoγειτονιά,
εύχομαι να είστε όλοι καλά!Χάθηκα για λίγο γιατί είχα ένα πρόβλημα με το google.Μου κατέβασαν για λίγο το blog και μέχρι να το τακτοποιήσω και να καταλάβω τι συμβαίνει καθυστέρησα!Για να επανέλθει με ανάγκασαν να τους δώσω το κινητό μου τηλέφωνο!οπου συνεπάγεται ότι δεν υπάρχει πλέον καμμιά ανωνυμία!
Θα διαβάσατε βέβαια και για την λογοκρισία που θα υποστούμε απο δω και πέρα όσοι έχουμε blog!
Είμαι υπό σκέψη αν θα συνεχίσω τις αναρτήσεις μου και άν θα διατηρήσω τα blog μου γιατί τα πράγματα αρχίζουν να βρωμάνε πολύ και θυμίζουν κάποιες άλλες εποχές!
Πολλά είπα πάλι  ας σας δείξω την κατασκευή μου που είναι μικρές κουκλίτσες με πηλό :

Υλικά

Πηλός που ξεραίνεται με τον αέρα
συρματάκι
ακρυλικά χρώματα 
λεπτή κορδελίτσα
μαλλάκια συνθετικά απο παλιά περούκα των αποκρεών
τούλι για το φόρεμα

Οδηγίες

Σε μια οδοντογλυφίδα στήνουμε το κεφάλι


 και πλάθουμε τις λεπτομέριες


 Φτιάχνουμε το σώμα περνώντας ένα σύρμα στο κέντρο


και δύο σύρματα για τα χέρια και τα πόδια


Το μεσαίο σύρμα το περνάμε απο το κεφάλι


σχηματίζουμε 2 μέρη σαν μακαρόνια για κάθε χέρι και κάθε πόδι


με τις αντίστοιχες τρύπες για να περάσουμε τις κορδελίτσες


όταν στεγώσουν τα κομμάτια τα βάφουμε και συναρμολογούμε την κούκλα


ράβουμε το φόρεμα


κολλάμε τα μαλλιά με θερμοκόλλα


και οι κουκλίτσες είναι έτοιμες


Δεν έχω περισσότερες φωτογραφίες γιατί δοκίμασα για πρώτη φορά να φτιάξω


κάτι τέτοιο


 Το αποτέλεσμα μου άρεσε


και μάλλον θα ξαναδοκιμάσω!
Καλή επιτυχία!!

33 σχόλια:

  1. Πολύ καλή δουλεια! Σε ζηλεύω γιατι εγώ με τον πηλό έχω ένα θέμα δεν τα καταφέρνω καθόλου ! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ elene,μη τον φοβάσαι τον πηλό για κατασκευές που θέλουν λίγο περισσότερη ώρα βρέχεις λίγο λίγο τα δάχτυλά σου!φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Φυσικά και να το ξανακάνεις γιατί έγιναν φανταστικές!!! Οι οδηγίες σου κατατοπιστικότατες όπως πάντα!!! Προσωπικά θα στεναχωρηθώ πολύ αν φύγεις από την παρέα όμως σίγουρα τα πράγματα θυμίζουν άλλες εποχές.... Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Table Rouge,μέχρι ώρας μένω μέχρι να δούμε την πορεία των πραγμάτων, εύχομαι όλα να πάνε καλά για το μέλλον όλων μας!

      Διαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!!!!
    ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ, ΙΣΩΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ , ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΟΥΚΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ!!!!!!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η ιδέα του κρυφού σχολιού είμαι μέσα!να δοκιμάσεις και εσύ σίγουρα θα τις φτιάξεις υπέροχες!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Δεν πετάμε τίποτα..... ούτε τις περούκες από τους καρνάβαλους, κάπου τα χρειαστούν...... Και να που χρειάστηκαν!!!!
    Φανταστικές οι κούκλες σου, δεν ξέρω αν μπορώ να τις φτιάξω.... με τις αναλογίες του σώματος δεν τα πάω και τόσο καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε μια προσπάθεια σίγουρα θα τα καταφέρεις δεν είναι δύσκολο!δεν θα σου κάνω μείωση μισθού μη φοβάσαι!χα!χα!φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. μου φαίνεται τόσο δύσκολο..κ εσύ τις φτιάχνεις με τόσες λεπτομέρειες..τι να πω..συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Nemecis για τα καλά σου λόγια δεν είναι τόσο δύσκολο, χρονοβόρο θα το έλεγα για την αρχή ίσως μέχρι να το μάθεις!φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!!!Πανέμορφες οι κούκλες σου και με βάζεις στον πειρασμό να δοκιμάσω κι εγώ αφού οι οδηγίες σου είναι αναλυτικότατες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφες οι κούκλες σου εντυπωσιάστηκα. Και οι οδηγίες σου αναλυτικότατες. Να είσαι καλά. Κάποια στιγμή θα κάνω απόπειρα να φτιάξω κι εγώ. Δεν έχω κάνει κάτι τέτοι. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Ειρήνη και Αναστασία δεν ξέρω γιατί μου έβγαλε ένα κουτάκι για να απαντήσω πάντως σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και σίγουρα πρέπει να το επιχειρήσετε και αν μπορώ να βοηθήσω ευχαρίστως!φιλιά και στις δυό σας!!

      Διαγραφή
  8. Και είχα αρχίσει να ανησυχώ.Αλλά η κατασκευή σου μας αποζημίωσε. Για μια ακόμη φορά καταπληκτική δουλειά και με τόση λεπτομέρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eίπα και εγώ που χάθηκες τόσο καιρό !!!;;;Επέστρεψες όμως με πολύ πολύ όμορφη δημιουργία!Είναι τέλειες!!!!Θελω και εγώ !!!Οσο για την άρση του απορρήτου και εγώ το σκέφτομαι αν είναι να μας παρακολουθούν ,καλύτερα να μην έχω μπλογκ.Μήπως όμως μπορούμε να αντιδράσουμε;Νομίζω πως κάτι πρέπει να κάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφες και πολυ λεπτοδουλεια!Δεν ξερω αν θα τα καταφερνα ...Οστοσο μπορει να προσπαθησω μετα απο τοσο αναλυτικες οδηγιες!!!Ευχαριστουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατατοπιστική όπως πάντα πανέμορφες κούκλες...αλήθεια δεν κατάλαβα τι εννοείς για τα μπλογκς και την google

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νάντια μου ,δίαβασε την ανάρτηση της Ειρήνης http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2012/02/blog-post_07.html

      Διαγραφή
  12. Και βέβαια το αποτέλεσμα είναι ωραίο. Μας δίνεις και κατατοπιστικές οδηγίες.Μπράβο σου!!! Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πωπω!!!!!!!!!!!!!φανταστική ανάρτηση!!!!!!!!!τι όμορφες κούκλες που φτιάχνεις!!!!!!!!!!!!!ξετρελάθηκα με αυτό το ποστ!!θα το βάλω στα αγαπημένα μου!!!είσαι τρομερά ταλαντούχα!!ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικές με μία λέξη!!! Ότι καλύτερο έχω δεί!!Με τον πηλό δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και δεν σου κρύβω ότι με ξεσήκωσες!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΣ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ !!!!!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΑΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΑΨΟΓΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΟΛΥΞΕΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω ενθουσιαστει!
    Ειναι ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα 1000 μπραβο ειναι λίγα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι τοσο ομορφες! Θαυμαζω τις λεπτομερειες που εχεις επιμεληθει....
    Μπραβοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικες οι κουκλιτσες σου. Μπραβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφες,
    αφού μάλιστα είναι οι πρώτες... φαντάσου τι θα ακολουθήσει!
    ευχαριστούμε για τις οδηγίες, είναι πολύ χρήσιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες κούκλες και οι οδηγίες πολύ κατανοητές,ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πανέμορφες οι κουκλίτσες σου και πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες...Χάρηκα που σε βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το κάνεις να φαίνεται τόσο απλό! Οι κουκλίτσες σου είναι πραγματικά υπέροχες! Δεν ξέρω αν θα τα κατάφερνα τόσο καλά, αλλά με τις οδηγίες σου ίσως και να το δοκιμάσω κάποια στιγμή! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα κι από εμένα και καλώς σε βρήκα! Πανέμορφες οι κουκλίτσες σου πολύ ωραία ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή