Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΒΑΠΤΙΣΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΣΟΧΑ -MERMAID INVITATION AND MINI FELT ACCESSORIES



Γειά σας φίλοι μου,
απο σήμερα αρχίζει το bazaar του Συλλόγου ΦΛΟΓΑ στην Ναύπακτο και τους ευχόμαστε
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε μια φίλη απο το facebook η οποία μου ζήτησε να δείξω ένα προσκλητήριο για βάπτιση με θέμα την γοργόνα!!

Πέρνουμε τα χαρτονάκια μας και αρχίζουμε


διπλώνουμε στη μέση


Τοποθετούμε το πατρόν στην διπλωμένη πλευρά και κόβουμε


 Σε ένα ριζοχαρτο ξεπατικωνουμε όλο το πατρόν


 Το γυρίζουμε απο την πίσω μεριά και με το μολυβι πατάμε τις λεπτομέρειες


Το τοποθετουμε στο ασπρο χαρτονάκι και ξεπατικώνουμε


 Από θαλασσιί χαρτονάκι κόβουμε μια ουρά


και απο φούξια τα μαλλιά


τα κολλάμε πάνω στο λευκό πατρόν και κόβουμε τα περισσεύματα.


Με ένα μαρκαδόρο σχηματίζουμε τις λεπτομέρειες


αν θέλουμε περνάμε με γκλίτερ και τοποθετούμε αληθινό αστερία εγω έκοψα ενα απο χαρτονάκι όπως και το στέμμα


στην μέσα πλευρά κολλατε το κείμενο που θα έχετε τυπώσει πάνω σε χαρτί!
Αν δεν έχετε τόσο χρόνο κόψτε το πατρόν απο περλέ ροζ χαρτόνι μπορείτε και μονό όχι διπλωμένο. Δέστε ένα κορδελάκι στην ουρά με κολλημένο  στην κάθε άκρη φούξια αστερία και  ρόζ πέρλα..Αν είναι μονό το χαρτόνι κάντε μια τρύπα στην ουρά με διακορευτή και περάστε την κορδελίτσα απο μέσα δέστε την και περάστε απο μια πέρλα σε κάθε πλευρά τελειώστε με διπλό κόμπο!
Μια διεύθυνση για αστερίες μικρούς είναι αυτή
http://www.neahelidonia.gr/0fls/c1.asp?photoid=3410&subid=122&catid=50&l=3

ΜΟΔΑΤΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ 


Εδώ βλέπετε την νέα μου ασχολία στην οποία έχω και συνεργάτη την Αγγελικούλα μου


Φτιάχνουμε καρφιτσούλες ανοιξιάτικες αλλά και καλοκαιρινές για το πέτο, τα μπλουζάκια, τις τσαντούλες ,


 τα τζήν και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε


γίνονται και κοκκαλάκια για τα μαλλιά!!!!


Ελπίζω να σας αρέσουν,για περισσότερα επισκευθείτε και την σελίδα μας στο facebook
Καλή διασκέδαση!!!!!

1 σχόλιο:

  1. αχ τι καλά!!! μου άρεσαν πολύ ως κοκαλάκια για τα μαλλιά ... είναι καταπληκτικά και ακόμη καλύτερα αφού είχες και τόσο καλή παρεούλα.....μπράβο στην ομάδα λοιπόν!!! είστε αχτύπητη ομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή